Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 9, 2009

Aku Budak Minang

Drama 26 episod yang dah lamo aku nantikan ni bakal ke udara 06 Oktober 2009 jam 8.30malam di TV2. AKU BUDAK MINANG (ABM) ni kartun 'feberet' aku zaman aku kocik2 dulu. Jam tu xmampu nak boli lagi majalah Gilo-gilo ni. So nak tak nak meminjam la pado sedaro maro, suku sakat mahupun kek abang sendiri. Dapek baco part kartun ni pun jadilah. Maso dulu la. Sakang ni aku dah pun memiliki koleksi buku ni dalam hard cover. Hehehe.. rege dia aku beli RM40.90 siap ado sign si pelukisnyo Ujang & ucapan ala kadar kepado peminatnyo.

3 comments:

halym said...

kek mano boli? den nak gak..potostet buleh tak? errr...

shahril adzmy said...

ni den copy & paste dari laman sosial Facebook dio....

Jualan mega paling power pada abad yang ke-21. Sila pilih:

Pakej Biasa RM35.90+

1. Buku ABM (Hard Cover) sahaja.
Bayaran = RM35.90 + Kos Penghantaran

Pakej Tandakaki RM40.90+

1. Buku ABM (Hard Cover).
2. Tandatangan dan ucapan eksklusif Kartunis Ujang khusus untuk anda.
Bayaran = RM35.90 + RM5.00 + Kos Penghantaran

Pakej Hadiah RM45.90+

1. Buku ABM (Hard Cover).
2. Dibungkus dengan pembalut hadiah khusus untuk orang tersayang/kawan/bos/pekerja/dll.
3. Tandatangan dan ucapan eksklusif Kartunis Ujang khusus untuk penerima hadiah.
Bayaran = RM35.90 + RM5.00 + RM5.00 + Kos Penghantaran



Bagaimana saya ingin membuat pesanan?

1. Tulis maklumat pesanan
- Jenis pakej.
- Nama penuh penerima buku/hadiah.
- Alamat / email / nombor handphone anda.

2. Hantar maklumat tersebut ke
- Komen di bawah nota ini, atau
- Komen di wall http://facebook.com/ujang, atau
- Email/Facebook Message: afdal.events@gmail.com, atau
- SMS: 019-334 1912



Bagaimana saya ingin membuat pembayaran?

1. Online banking*
2. ATM transfer*
3. ATM cheque deposit*
4. ATM cash deposit*
*Sila semak dengan bank untuk mengetahui kaedah dan kos yang mungkin dicas.

Nama: Afdal Events
No Akaun: 1212-0000-1491-06 (CIMB)
Email: afdal.events@gmail.com (sekiranya menggunakan online banking)



Berapakah harga kos penghantaran?

1. Pos biasa -- (akan dimaklumkan kemudian)
2. Pos Ekspress -- (akan dimaklumkan kemudian)
3. Pos Laju -- (akan dimaklumkan kemudian)



Bilakah saya/si dia/mereka akan menerima buku ABM?

Selepas kami menerima bukti pembayaran, kami akan MENGEPOS pesanan anda dalam masa selewat-lewatnya dua (2) hari bekerja.

PENERIMAAN buku ABM adalah bergantung kepada perkhidmatan pos yang dipilih dan kawasan anda (bandar/luar bandar). Kebiasaannya:
1. Pos biasa - 3 hari
2. Pos Ekspress - 1 hari
3. Pos Laju - 1 hari

halym said...

pinjam ekau punyo tak buleh? hahaha