Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 7, 2008

07/08/2008

bagi aku date tuh mmg la keramat. hari nih sebenar nyer bertambah lah usia aku lagik setahun. dan ianya membuat aku terfikir. adakah aku bakal ketemu lagi tarikh itu tahun hadapan? dan aku jugak terfikir... dewasa kah aku? adakah aku cukup bersedia untuk memikul tanggungjawab yg semestinya bertambah tahun ini? dan apakah perubahan yang aku nak lakukan tahun ini? adakah lebih baik dari tahun lepas atau kurang dari tahun lepas? bagaimana pulak dengan amalan aku? isk..isk..isk adakah aku hanyut dan mensia-sia kan usia aku tahun lepas.... tapi aper pun aku mesti melakukan sesuatu. sebab dah tentu2 la hidup aku. xkan la mak bapak aku plak nak ubah hidup aku. mesti aku yang kene ubah hidup aku sendiri. dan yang pasti.... adakah aku akan terus memegang status 'BUJANG' untuk setahun lagik????

2 comments:

halym said...

hepi besday...

1.solat jangan lupa
2.hormat ibu bapa
3.patuh pada ketua

*berkahwin akan membuat kita lebih bertanggungjawap dan berdikari.

Anonymous said...

hepi bezday hepi bezday... hepi bezday utk ekao koboi ;)