Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 11, 2008

Kene sekolah...


dah lame rase nyer aku meninggalkan institusi persekolah nih. last2 08/08/2008 ari tuh aku dipaksa oleh company aku untuk pergi disekolahkan oleh SHRDC (Selangor Human Resource Development Centre) aku kene ambik sijil CVET (Certificate in Vocational Education & Training) sijil yang aku kene ambik nih pasal macam maner nak develop co-curiculum dalam pembelajaran terutama bagi pembelajaran berteraskan Work Base Learning nih. yang best nyer kalau aku lepas diaorang punyer standard, aku bole dapat sijil yang di iktiraf oleh Australia Educational Standards. so kalau aku rase nak jadi pendatang haram kat australia tuh bole la aku keje mengajar kat sane. hehehe... aku disekolahkan selama seminggu. aduyai... belambak2 asignment yang nak kene aku buat. dan dier punya standard tuh tinggi nak mampos... mmg la aku fail. nak tau aku fail ker tak... tunggu minggu depan. stakat nih aku tengah busy giler nak menyiapkan asignment yang dok belambak2 nih..

No comments: