Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 30, 2009

Hantaran.... Oh Hantaran.....

Update dari persiapan aku untuk majlis perkahwinan aku. So far yang paling memeningkan kepala aku adalah hantaran. Baik dari segi wang hantaran mahupun dulang hantaran. Persiapan dulang hantaran aku.... Setakat ni aku dah pun hampir complete membeli semua hantaran yang aku nak bagi kat bakal isteri aku. Antara barang hantaran yang tertangguh adalah menatang yang ada kat bawah ni.



Nokia E71 antara barang idaman bakal tunang aku. xsampai hati lak rasenya aku nak menghampakan benda idaman dia nih. Ader sapa2 tau brape la rege latest menatang ni. Aku bab2 hanpone ni memang aku xupdate lansung.

3 comments:

halym said...

bro, skrang dah kuar E72 tau, upgraded version yang E71 tu, aku pon sedang usha yg E72 tu closely..nak sambar dlm masa terdekat, tetapi buat masa ini dSLR lagi kuat dia punya aura..hehe

rege sekarang

RM 1190 - 1220
RM 1010 - 1040 (AP)

halym said...

bro, majlis biler?
leh kasik exect date,
sbb kena apply awal,
takut nnt tak dapat cuti,
maklum ler coti sekolah kan..
ni kira wedding of the year 2010 gak kan..hehe

shahril adzmy said...

cet mane maunyer wedding of the year... :-P

date confirm 28&29 May 2010 di JB,
majlis di koto 05 June 2010