Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 27, 2010

Perginya Seorang Sahabat....

Al-Fatihah buat keluarga sahabat yang lebih mesra aku panggil 'TOY' dimana aku kenali sejak tahun 2000 atas pemergian beliau jam 01.30pagi tadi. Beliau menghembuskan nafas terakhir atas sebab penyakit leukima yang beliau tanggung hampir 2 tahun. Baru Ahad lepas aku melawat dia di Hospital Ampang. Masa tu dia masih lagi ceria & bersemangat nak menghadiri majlis perkahwinan aku hujung bulan depan. Katanya dia akan buat last chemoteraphy sebelum doktor mengesahkan beliau mampu menjalani kehidupan seperti biasa dan cuma kene follow up untuk medical check up sahaja. Xsangka Isnin lepas betul2 chemoteraphy yang terakhir buat beliau. Lu memang sempoi la Toy..... Gua xkan lupe zaman susah senang masa kita lepak kat Shah Alam sesama dulu.

1 comment:

halym said...

Al Fatihah
semoga dicucuri rahmat