Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 7, 2008

kerja...kerja..kerja...

haih... lepas sedap coti seminggu nih badan aku maleh betol nak poie kojo. semalam dek aku bangun lambat... aku pun dgn cargas nyer la pi klinik ambik MC. ni sumer gara2 malas nak pi keje ler...

so first day masuk opis hari nih... perghh.. mmg lebam. aku rase jam nih apesal ler lambat sangat. tapi tahun nih aku rase blom ader plak kengkawan aku yang berhajat nak wat open house... kot2 ler bole save sket mkn malam... poket pun dah makin kureng nih... maklum ler lopeh ghayo...

so... kepada sumer pembaca2 blog aku nih. sudi2 kan ler jomput aku pi open house ghumah korang. sobab lopeh tuh buleh aku buat entry 'pomote' open haouse kowang... glamer aper...

kpd bang lym & family... ehem...ehemmm udah2 ler tutup pintu tuh.. bile nak buek open house. hahaha.....

2 comments:

halym said...

TAK BULEH HEBAH KAT SINI....NANTI DEPA SERBU...PSSSTTTT..NANTI KAK ANNE ESEMES LA YEK..EKEKE

shahril adzmy said...

okay dah dapek sms... pasti datang bwk 'bodben' tongah makan pun buleh buek entry... huhu