Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 28, 2008

Jamuan Hari Raya

meskipun syawal semakin hampir melabuhkan tirainya. namun kemeriahan tu masih tetap lagi dirasekan. di penghujung syawal nih, opis aku mengambil kesempatan untuk mengadakan jamuan hari raya untuk staff2 nyer. maka tarikh 28/10/2008, satu majlis serba sederhana telah diadakan.

ni ler juadah utama nyer... satay. erkkk... tgk gambau tuh. aku tau la dalam bekas tuh satay. xpayah ler tulih lagik kat bekas tuh. tapi pesal eja die 'sate'

juadah sampingan yang disediakan. roti jala, nasik impit, lemang, rendang, kuah kacang, mi sup, bihun sup, dah kuih karipap.

ni bos aku En A.Zahari Yusuff tengah sebok mengambil juadah yang disediakan. kompon aku mesti naik gaji nyer la kalau dier tau aku dengan sesuke hati nyer mem'publish' muke dier kat blog neh. ces.... control macho plak bos aku neh...

huhu... jangan mara. klon 'datuk K' pun ader gak tau. tapi pehal plak serious jerk muke dier. dah dapat satay pun marah gak ker. cube la contohi jejaka kacak kat belakang tuh. walaupun xmakan aper2 tapi muke tetap senyum tau.. huhu

dan yang paling baik sekali bab lepas makan. hadey punye la chantek perangai masing2. aper derang hingat makan kat kedai mamak ker. ces... tapi bukan nyer aku yang kemas pon. huhu aku tumpang sekaki meramaikan lagik pinggan mangkuk kat atas meja tuh.

so kepada semua Technical Training & Services staff Proton Edar Sdn Bhd, terima kasih kerana dengan 'seporting' nyer turut bersama2 menjayakan majlis yang xseberapa tuh. TRIMAS....

2 comments:

halym said...

huh! tak hajak aku makan sekalik..mencik

shahril adzmy said...

meh ler jomput...jomput...
silakan la.. silakan la... nengok jerk... wakakakaka