Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 12, 2008

Open House

semalam aku di jemput untuk menghadiri 'open house' sorang daripada suku sakat aku. atas dasar keselamatan dan jugak permintaan dari tuan rumah aku terpaksa menyembunyikan identiti sebenar pemilik rumah tersebut. errrmmmm... tempat pun aku terpaska rahsiakan jugak... sebab open house tertutup kate nyer. kalau hebah2 kan takut kono serbu. budget kocik ler tuh agok nyer.... huhu...

juadah yang dihidangkan... mati2 ler aku ingat tuan rumah yang bertungkus lumus menggembling tulang memasak.... ghope2 nyer oder 'sub-con' jer. hampess.... aku tertipu.. tapi kalau pasal makan aku tau yang tuan ghumah nih memang cerewet. so aku kire yakin ler dengan pilihan juadah yang dihidangkan... tanpa membuang masa apa lagik... serang!!!!

sorry ler time makan aku xbole nak ambik gambar... sebab dikhuatiri identiti tuan punye rumah akan terbongkar... huhu... so sebelum balik sempat jugak tuan rumah me'napau'kan untuk aku bawak balik. buat 'bekfes' esok pagi.

so malam tuh xtau la berapa round aku aku balun. yang penting... 'poghut' aku malam tuh... FULL....

apo pun aku nak mengucapkan 'Terimo Kasih' kepado tuan rumah yang sangat budiman menjompot aku menghadiri umah dier...

4 comments:

vectorise said...

sodap ehh makanan... aku kegagalan utk menghadirkan diri ;(
Bilo laa tuan umah tu nak buek entri...

shahril adzmy said...

tuan ghumah katonyo xnak wat entri. takut kene banned oleh seluruh persatuan blogger tegar sbb xajak diorang

vectorise said...

huhuhuu den dah agak dah...

ekao ado event ko nak logo Komahiran M'sia tu koboi... haa amik -> vectorism.blogspot.com upah ehh satria neo sbijik kaler itam... ;o)

vectorise said...

lupo lakk... kim salam kek suhana sidik.. huhuhuu