Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 3, 2008

Congratulation

TAHNIAH aku ucapkan kepado sifu ataupun lebih tepat lagik jejaka hensem lagik kacak En Halym atas kejayaan beliau menggondol tempat ke-2 dalam satu pertandingan maya yang telah dianjurkan oleh En Menteil. kepada yang xtau, brade lym nih merupakan sepupu aku yang mane dialah yang telah bertanggungjwab mengheret aku ke lembah pem'blog'an nih.

serba seket mengenai pertandingan tuh. pada hari kelahiran Encik Menteil nih, dier telah bermurah hati untuk menghadiakan 1 hosting dan domain yang berharga RM100 kepada penulis blog yg creatif menukilkan apa sahaja jenis entri mengenai diri beliau. lebih detail klik 'sini'

hasil tulisan kretif brader lym yang aku rase berbaur 'bodek' terhadap si mentail nih tadi berjaya mendapat tempat kedua dalam pertandingan tuh. so tahniah atas kejayaan anda. lu memang sempoi. tak ku sangka kreatif jugak brader lym dalam menghasilkan entry yg begitu 'mantop' dan seterusnya mengenepikan beribu peserta lain.

bila dah ader hosting tuh nanti aku harap tulisan2 beliau lebih kreatif dan bermutu tinggi. seharusnya aku tidak sabar lagik menantikan kemunculan blog baru brader lym yang seharusnya pasti lebih gempak dan cun. kepada bang lym.... GOOD LUCK. pesanan ku kepada bang lym...
"lopeh ader hosting & domain sendiri nih xkan dok pakai 'dial up' lagik untuk update kot...hahaha"

2 comments:

halym said...

THANKS BROTHER....PERGHHH, TERHARU LER PULAK SIAP BUAT ENTRI KHAS KEMENANGAN TEMPAT KEDUA ITU.MACAM NI LER ANAK BUAH YANG MITHALI..HEHE.

ACTUALLY AKU MAIN MAIN JE MASUK CONTEST TUH, TAKDE HATI NAK MENANG HADIAH KE APE? CUMA NUKILAN SELAMBA LAGIK MERAPU..hehe statement cover line, anyway thanks a lot for your support..

vectorise said...

tahniah ;o) mano deh halym dot com ehh niii... tak kua laiee ko..