Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 1, 2010

Salam Tahun Baru...

2010 menjelma... pejam celik pejam celik dah melangkah ke tahun baru. 2010 bakal menjadi sejarah dalam hidup aku. tahun ni aku bakal bergelar suami kepada seorang isteri. macam biasa azam seorang suami adalah untuk menjadi seorang suami yang bertanggung jawab dan semestinya menjadi yang terbaik untuk isteri dan bakal bapa yang mithali untuk anak2nya. tinggal lagi 5 bulan jer lagi aku bakal melangkah ke aras baru dalam hidup aku. macam biasa kepada bakal pengantin2 semestinya sibuk menguruskan hal2 persiapan bagi menghadapi hari yang bersejarah.

buat penyokong2 blog aku (ader ker??.... perasan) aku mengucapkan terima kasih atas sokongan dan dorongan samada secara lansung mahupun tidak lansung. dan buat semua teman2 pem'blog'an teruskan hasil2 entry yang menarik untuk aku baca. walaupun tulisan aku ni xla semeriah blog2 korang. kudos to bloggers!!!!
HAPPY NEW YEAR!!!!

3 comments:

halym said...

mind kau sekarang betul betul dah concentrate ya untuk satu transformasi dalam hidup..syabbas!!
good luck!

bm said...

Pasti kehidupan kan lebih berjaya bile dah jadi suami nanti..

shahril adzmy said...

timo kasih bang lym & bm