Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 27, 2010

South Africa

Entry aku kali ni xde kene mengena lansung dengan World Cup 2010 yang bakal berlansung di South Africa tahun ni. Hahaha... ni pasal aku kene outstation ke sana bulan depan. Ni la first time aku menjejakkan kaki ke Johannesburg. Tempat dimana terletaknya stadium yang bakal digunakan untuk opening game & final World Cup nanti. Soccer City stadium, stadium yang boleh memuatkan 95,000 orang. Ermm... tah la sempat ke tak aku nak pegi tgk stadium tu. Aku ke sana pun bukan untuk jenjalan. Pergi kerja....

Well kesempatan yang diberi oleh company aku ni pun bukan selalu. Iskkk... apesal la dia xsuruh aku kesana bulan 6 ker 7 ker.. kalau tak, bole gak aku tgk game world cup tuh. Bukan senang nak dapat chance macam tu. Nak harap Malaysia jadi tuan rumah lambat lagi kot...
Ngeh..ngeh ni flight itinerary aku... nampak tak yang aku kene transit ke Dubai. Dapat jugak aku menengok airport Dubai yang besar dan cantik tuh. Tapi aku xbole keluar dari airport. Sebab transit aku 5 jam jer. Kalau bole sure aku dah pegi Burj Dubai, menara tertinggi di dunia sekarang ni. Kempunan jugak aku nak tengok menara tinggi melangit tu. Tapi yang best aku dengar2 South Africa merupakan salah sebuah negara pengeluar berlian. Ngeh2 buleh beli buat cincin kawin nanti. Ada sapa2 mau kirim??? Huhu....
Apehal tunggu jer la entry aku bulan depan. Pasti dengan gambar2 yang menarik2. Huhuhu... SOUTH AFRICA... Here I Come!!!!

10 comments:

Fazrul said...

ko naik civic ek ke g africa..hehe..

halym said...

wei kirim t shirt World Cup 2010 tulis 'Jo-Berg'

shahril adzmy said...

fazrul: ye la ek.. apesal flight tu tulih EK?? harhar... tu Emirates Airline punya code la

bang lym: buleh... musti buleh. size apo?? L ke XL

halym said...

bro, sekali dengan topi (cap) World Cup 2010 SA bleh tak bro..nanti gua kasik duit, saiz lu agak agak je la

shahril adzmy said...

bole. baju dah beli dah.. ni beli kat official fifa merchandise.

baju simple jer.. tp xder tulis joburg la. tapi yang penting ORI!!!

halym said...

wah bro, thank u thank u thank u
lu dah ader kat SA la ye?
hengat kan lambat lagi nak pi..
jangan lupa cap bro, hijau kuning kalo boleh..haha kaler bendera SA...feeeeeewit

shahril adzmy said...

laaa... dah bagi flight itinerary lagi tu ha. lagi mau tanya ka??

cap xbanyak la sini. sbb baru bln 2 so barang xbanyak. gua pegi stadium tu pun xlama. hahaha... baju tu beli kat stadium diaorang buat opening match dgn closing tu brader...

halym said...

hehehe tak pasan,
waa lu masuk blog gua nape tak tinggal mesej kat shoubox?
nnt dia boleh tangkap itu SA punya flag..hehe
gua nampak dalam feedjits ade flag dari SA, lu ler tu kan..

bro...cap South Africa pon OK pe bro...hahaha

halym said...

tak kira...nak jugak cap (sambil hentak kaki) hahaha

Ir Sukhairul Nizam said...

Tahniah ya. Dapat pergi sana. Saya dah 5 tahun kerja kat sini, still tak dapat pergi...Well done