Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 6, 2008

kisah ramadhan...

ramadhan kali nih sangat la mencabar bagi aku... sbb bile monthly schedule aku kuar jerk aku pasti garu kepala. bile melihat kelibat bulan 9 punye monthly schedule aku pun naik pengsan. di hari ke-2 puase jerk aku diperintahkan ke Kuantan selama seminggu. ni pun aku baru jer balik dari kuantan. pas tuh aku balik berpuasa bersama family 2 hari jer... then minggu depan aku kene pi penang plak. seminggu lagik. aduyai... lemah badan... xcukup tuh minggu ke 3 puasa aku bakal diterbangkan ke sibu dan seterus nyer ke kuching. penuh full lah aku puasa di perantauan. dan ader gak baik nyer.. huhu rezeki aku la dibulan raye nanti. claim banyak ler yang masyuk... ala rezeki anak2 buah aku. anak sendiri xder lagik. sat gi 1 hari raye nanti berderet ler beratur mintak duit raye...

so yang best nyer dapat jugak aku melihat pasar ramadhan dan kemeriahan ramadhan di tempat orang. dapat jugak aku test juadah berbuke tempat orang. so ramadhan tahun nih sangat ler special bagi aku. hehehe... kekadang terpikir jugak... errrr... musafir dibolehkan berbuke yer tak??? huhu... ambik kesempatan betol aku nih. anyway... mari lah same2 kita mencari keberkatan ramdhan tahun nih. amin...

1 comment:

halym said...

jauh perjalanan
luas permandangan
bertambah pengalaman

apo tak potik soghang awek yang cun cun kat sanan?