Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 30, 2008

Shopping Raya...

raya datang lagi... aku memang xder mood lansung nak membeli ape2 persiapan untuk raya nih. sememang nyer raya nih meriah bile time zaman kanak2 dulu. dok sebok nak membeli kasut raya, baju raye, songkok dan segala macam mende2 baru ler untuk dipakai di pagi raye nanti. bile usia dah menjangkau remaje (remaje kah aku....???) nih... mood tuh dah makin lamer makin kureng....

kira nak tumpang sekaki ambik mood shopping raye nih, aku pun pi ler bershopping. bukan nyer aku bawak balik benda untuk raya, last2 benda yang aku rase sangat ler menyimpang dari hari raya yang aku bawak balik.

jeng...jeng... cun tak beg laptop yang berjename CAMEL ACTIVE nih... mase aku ronda2 kat jusco, aku ternampak ler beg laptop nih. sangat ler bekenan kat mate aku. rege dier RM2XX. memandangkan ade diskaun 30% aku pun tanpa berpikir panjang menyambar ler beg nih. huhu... raye nih laptop aku dapat beg baru ler gamak nyer...

sedang aku dok ronda2 lagik... aku pun terisnggah ler kat 1 kedai nih. maka terjebak ler aku sekali lagik dengan meng'sign up' 1 celcom broadband ler plak.

sememang nyer dah lame aku mengidam nak ader broadband nih... sebab rege dier mase mule2 kuar dulu mahal bebenor aku tangguhkan ler. nak dijadikan cerita, kedai tuh buat promotion, stock clearence. yang nih edisi terhad EURO 2008. dia ader free pouch & 512mb wristband pen drive. apa lagik... zasss aku sambar ler mentang tuh.

so untuk raye tahun nih, aku beli menatang yang 2 nih. baju ker... songkok ker... pakai tahun lepas punyer. huhu...


2 comments:

halym said...

PERGHHH WEHHHH...BODBEN TUHHHHH...HUWAAAAAA JELESNYAAA HAKUUUUUUU

shahril adzmy said...

huhu.. jangan jeles... kek 'koto' speed dio sangat ler laju...

bilo laie nak ado 'bodben' xkan asyik nak tumpang KFC nyo wireless jerk... huhu