Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 13, 2008

The New Begins....

Ni blog aku yang pertama lah kirenye... mungkin nampak membusankan. ape-ape pun macam pantun yang aku dengar sejak 20 tahun dulu....

Buah Cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan....

Macam maner pulak aku bole berkecimpung dalam mem'blog' nih kan??? nih sume pasal cousin aku (nak credit name jugak ker) seorang pem'blogger' tegar yang bole dikatakan berjaya la jugak. aku tgk macam best jer dia mengaktifkan diri dia dalam mem'blog' nih... tapi seingat aku la, seumur aku aku rase xpernah aku ade diari atau sebarang bentuk nota yang menulih semua perkara dalam hidup aku... so ehem rase macam la nak try tulih... bole buat kenangan la kot...

so untuk permulaan... aku rase cukup la stakat nih... nanti aku berguru dulu dgn cousin aku yang aku tgk akitf sangat memhamba'blog'kan (ape betul ker kalimat nih) diri dia bertahun lamenyer...

2 comments:

Anonymous said...

apsal title ekao ni salah spelling koboi...
The 'Thruth' Reveal...
cam tershashul jer ;o)

shahril adzmy said...

adeh... camner leh xprasan lak nih... uiks mano la nk lotak muko malu eh... anyway tengkiu...