Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 15, 2008

Raja Lawak Grand Finale...

semalam sempat gak aku mengikuti raja lawak yang final.. well okay jugak la.. XN3 yang bukak gelanggang dulu. cerita depa bole la tahan. lepas tuh nabil plak. ehem aku ni kire supporters nabil gak la. bukan aper orang kampung den. kalau kito xsokong sapo lak nak sokong yo tak?? cousin aku cakap si nabil nih budak kampung kayu ara kek rombau. alah... dokek bonar dgn kampung den tuh...

so hati aku gembira la sket lepas tuh giliran si nabil nih... dia buat lawak 'darakula' versi cino... adeh 'drakula' yang aku tau kat romania jer. ni ado plak versi cine.. terbahak2 gak la ku gelak.
pas tuh giliran cham... orait la tapi xler best sangat. aku tau si cham tuh bole bagik lg best. sbb ade la seminggu tuh.. mmg best dier nih. mlm nih mcm xmenjadi jerk.

masuk lawak kedua aku lagi la naik pecah usus kecik aku nih gelak lawak si nabil tuh... dan yang paling best aku tgk lawak selingan si johan dgn zizan buat...

ape2 pun pemenang malam tuh telah menjadi hak AHMAD NABIL BIN AHMAD. caya lu geng.. den tumpang gembiro la.. gembiro2 jugak.... malam tuh terbang jugak la duit aku 3 ringgit undi si nabil nih... ala saje tunjukkan support. apopun tahniah la dak nabil oi... lu mmg best...


lopeh nih buleh la beganding dongan si EBBY YUS. buek filem lawak versi negori sembilan...

No comments: