Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 7, 2008

Birthday Party!!!


Alkisahnya semalam (06/04/2008) aku sekeluarga dijemput oleh cousin aku untuk menghadiri birthday party anak dia yg nombor 3 kat kota damasara (seksyen 5) hehe dekat2 dgn rumah brader halym kiter... maka aku pun1 family lah pi rumah dier... kitaornag sampai kol 4.30 ptg. ramai gak la tetamu yg datang. so kita orang pun lepak2 & makan2 la kat sane sampai kol 6.00 ptg. bile dah ramai sedare mare, suku sakat yang berkumpul, then kuar la plan on the spot untuk bergerak ke putrajaya.... aper projek kita orang kat putrajaya??? kita orang plan buat 1 family diner kat kedai pokcik aku (adik bapak aku yg kecik skali) di putrajaya...


antara tetamu yang hadir. sorry gambar quality kurng sket. aku buat snap shot dr video camcoder aku. aku xbawak plak digital camera aku...

sedara mara aku buat port depan pintu sambil bergosip2... ermmm... lebih kurang betukar2 pandangan la tuh... ayat yg lebih sedap di dengar drpd 'mengumpat'... huhu

tengah sebok2 meng'kenduri'kan juadah yang di sediakan. hehe... menu petang tuh, ader nasik lemak sambal udang, nugget ayam & hot dog, cabonara macroni, rendang daging & ayam, pulut kuning. pencuci mulut plak egg pie, puding, buah2an & of course baik punya black choc moist birthday cake.

so lepas makan, kita orang pun bergerak drpd kota damansara mejunu ke destinasi lain plak... PUTRAJAYA....

1 comment:

halym said...

oit, pehal tak jemput makan2 ? huwaaa...mencik