Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 27, 2008

Suksess!!!!

Semalam (26/03/08) aku berjaya menyiapkan kereta aku yang dah terbengkalai lebih 2 bulan lamenyer akibat di'oberhol'. akhirnya malam tadi dapat lah aku memandu kereta kesayangan aku pulang dan lantas aku memadikan dia. agak kecewa kerana banyak tompokan yang dipanggil 'water mark' juga kesan2 degil yang ditinggalkan oleh pokok tempat aku meng'port'kan kereta aku selama 2 bulan. ade rezeki aku nak polish ler plak. so aku ingin merakamkan ucapan terima kasih atas bantuan rakan2 aku semasa sessi pemasangan semula. tanpa bantuan kalian for sure 'lambek' laie lah kereta tuh nak berjalan. kalu nak harap aku sorang mmg la xlarat. itulah 'team work' namenyer. TERIMA KASIH KAWAN2......

2 comments:

halym said...

mana bukti (gambo) kete ko dah berjalan..wakakakakaka

shahril adzmy said...

tgh bwk kete mane bley ambik gambor... huhu