Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 11, 2008

Terbengkalai

al kisahnyer hari nih genap la 50 hari kereta kesayangan aku dok tergatung & of course la xbole jalan. kenape plak jadik mcm tuh... kira2 50 hari yang lepas aku berhajat nak tukar timing belt kereta aku... tapi akibat persekitaran yang agak kurang sehat & lagik cantek plak mase tuh kementerian kesihatan baru lepas 'fogging' kawasan opis aku so aku pun termakan la racun2 yg telah disebarkan oleh kawan2 aku. "Dah alang2 bukak, buat la top 'oberhaul' bukan lame pun bukak 10 screw jer... terangkat la head tuh" itu la kalimat yg cukup memberi kesan pd aku. tanpa berpikir agak panjang aku pun seolah2 di pukau setuju jer nasihat yg agak xbole pakai. mmg la kete aku pun dah 5 tahun dan dah 2-3 kali jugak aku turun naik siam. hehe... kete aku tuh dah lepas sampai phuket tau. aku bawak sendirik kereta tuh. so dek memikirkan faktor2 tuh, aku pun seolah2 bersemangat mengangkat head aku.


ni la rupe kete aku selepas semangat aku yg membara membukak & membaraikan kereta aku...

so progression hari yang ke 50???? head aku dah pasang balik. sumer dah siap pasang balik. tinggal nak pasang timing belt ajer. dan aku pun dah dah dapat auto-lash aku yang dah siap bleeding. dan aku bercita2 nak hidupkan enjin aku ari sabtu nih... harap2 performance kereta aku bertambah mantop lepas menjalani sessi pembersihan nih & lepas dah siap aku bercita2 nak dyno plak kete aku kat opis nih...

1 comment:

halym said...

oit..padam numbol keto..heheh

oit disable kan la 'word verificaton' ms nak post comment..leceh laaa..wakakaka

g kat setting n carik..