Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 23, 2008

Family Day `2008

buat pertama kalinye selepas tah beberapa tahun tah... company aku (PROTON) mengadakan family day di sunway lagoon theme park. seawal pagi jam 7.45 pg aku dah mula menunjukkan muke kat sane. banyak acara yang telah disediakan untuk staff2 PROTON yang setia. dan yang paling best skali adelah cabutan bertuah dier... huhu aku pun bukan nak pegi sane untuk mandi. sebenor nyer berangan nak bawak balik PROTON PERSONA. antara hadiah yang disediakan oleh company aku untuk cabutan bertuah tuh adelah sebijik PROTON SAGA, pekej umrah untuk 2 orang, percutian ke bali, percutian ke jakarta & hadiah utama dia adalah PROTON PERSONA. disamping beberapa barangan elektrik untuk dibawak pulang...

hehe 'wrist band' yang menunjukkan Hari Keluarga PROTON 2008. nak kire brape ramai staff proton nih, mmg xterkira. semua warga proton beramai2 berkumpul di sunway lagoon. staff dari plant tanjung malim, proton shah alam (main plant & mvf), proton edar & jugak anak2 syarikat dier proton commerce & miyazu...















lautan manusia yang membanjiri sunway lagoon theme park... mak aiiii... ghamai gilo rupo eh staff proton nih.... dek kerana ramai sangat, aku sampai hilang selero nak mandi... aku pikir baik aku mandi kek umah macam nih... so last2 aku layan roller coaster jerk la.

hik...hik... snap shot. mangsa banjir yang ditempatkan di pusat penempatan sementara. huhu jgan mara ar rose... ni gambar yang sempat aku curik. si rose kerani kat tampat aku. sangat setia memangku anak dier yang keletihan.

so aku mula gerak dari sunway lagoon semalam lebih kurang jam 3.00 ptg. akibat lautan manusia kepala aku pun naik pening. ups... lupe lak aku nak bagi tau... aku pulang dgn tangan kososng. jgn kata kereta... tayar kereta pun aku xdapat.. huk..huk..

No comments: