Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 2, 2008

Hari yang penat...


Pada 01 Jun 2008 maka berlansung la majlis kenduri perkahwinan sepupu aku. majlis telah diadakan di kampung halaman aku, NEGERI SEMBILAN. arakian nyer bile bab sepupu sepapat nih nak kawen 'kompom' bermakna hari yang cukup penat untuk aku yang masih lagik belum kawen nih... kenapa aku penat??? ekeke macam biase la jadik petugas2 sukerelawan xbergaji atau dalam bahase negori diaorang dok panggil 'orghang pangkar'. satu tugas yang agak mencabar... mane mau nyer mencabar... 'melepakcabar' ader la...

so aku maleh la nak upload aper2 gambar or 'event highlights' untuk majlis tuh... cukup la sekadar aku promosi blog sepupu aku yang maner jugak merangkap abang 'ipor' kepada si pengantin lelaki. so untuk mengetahui dgn lebih lanjut. nak tau aper yang terjadik pada haiwan yg bernama 'kobau'?? bagaimana lauk pengantin boleh licin?? aksi2 silat piring dan kalau korang nak tau aper yang terjadik di sebalik tabir (blakang khemah la tuh...) silalah kik 'sini' and enjoy....

5 comments:

halym said...

cun arr kad undangan tuh..

shahril adzmy said...

'kopi rite' dari vectorism design

vectorise said...

uhuhukk uhukk..!! apasal aku tesedak nii woittt... ;o)

shahril adzmy said...

tu tanda minum air xbaco bismillah..huhu

halym said...

serius kad tu cun design doia..simple n gempak..aku nak tempah satu lagi kat kawin cemtu..errkkk..apa yg aku cakap neh???..wakakaka