Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 9, 2008

Hajat yang ter'BANTUT'

huaaaa.... dgn sedih nyer aku terpaksa mengumumkan bahawa hajat aku untuk membeli sebuah Digital SLR Camera terpaksa aku lupekan buat sementara waktu nih...

2-3 hari nih dok menung sambil membuat congakan & perhitungan, aku terpaksa memberi laluan kepada sebijik 'kapcai' untuk di beli dahulu. dengan kos aku yang semakin meninggi nih, aku terpaksa menunggang sebijik kapcai bagi mengurangkan kos perbelanjaan aku. kos yang hampir mencecah RM40 sehari utk minyak dan tol sahaja, aku kene la mengambil langkah drastik dgn mengurangkan kos aku sebanyak 25%. kalau tak gamak nyer xder duit simpanan aku. itupun kalau aku berhajat nak 'kawen' la.....

so ape pun ucapan aku untuk CANON EOS 350D....

SELAMAT TINGGAL!!!!



dan kepada 'En Kapcai', tungguuuu...... kaulah 'pooojaaaaannnnn' hatiku.

2 comments:

halym said...

aku sukung patblas ratus peratus dengan keputusan ko...bagi keutamaan kepada yang penting dulu,.,

shahril adzmy said...

huk..huk... ni sumer sbb kerajaan yg sangat 'dengkisss' kat aku bile aku nak beli SLR.

errr... kapcai 'keris' tuh xnak tolak ker???