Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 17, 2008

P6-20A

huh... menatang aper P6-20A???? itu tandanya adalah mase untuk aku start sibuk. bile aku sibuk aku jadi penat. bile aku penat aku jadi stress. bila aku stress aku jadi cepat marah. bile aku jadi cepat marah maka aku akan jadi cepat tua (itu kate orang dolu-dolu ler...) maka aku akan nampak la lebih tua dari umur aku yang sebenar nyer. walhal umur aku baru jer mencecah usia belasan tahun... hik..hik..hik

okay as an introduction P6-20A adalah kenderaan terbaru yang bakal menembusi pasaran malaysia. aku harap company aku xpecat aku la atas entry aku kali ni. sebab menda tuh masih lagi stage rahsia. walaupun ianya sudah pun diketahui ramai. P6-20A adalah MPV keluaran nasional yang pertama. aku ulang "Keluaran NASIONAL" yang pertama. hehe... sebagai anak MALAYSIA, aku rase sangat la bangga dengan pencapaian anak-anak Malaysia yang dah merdeka lebih dari 50 tahun. walaupun kereta masih lagi diperingkat stage prototype. tapi persediaan dari sedia workshop manuals, specifications, training slides, procedures, sales manual & owners manual. banyak persediaan perlu dilakukan.

ape pun nantikan kemunculan MPV terbaru keluaran nasional yang bakal berada di atas jalan kurang dari 4 bulan akan datang.

3 comments:

nbalike said...
This comment has been removed by a blog administrator.
halym said...

ni komen kat atas ni relate ke dgn P6-20A tuh? hehe

shahril adzmy said...

tuh sumer nak kene delete tuh...
SPAM!!!

comment deleted