Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 5, 2008

Aku yang sebok...

mungkin lame aku tak meng'apdate' blog ni.. al-maklum la seperti catatan brader halym dlm blog dier uwan aku yang maner merangkap uwan mertua (ader ker pangkat nih) kepada brader halym dikerjarkan ke hospital atas serangan jantung dan beberape komplikasi kesihatan yang lain. so aku agak sebok la bergilir2 menjaga dier dihospital. so 2-3 hari nih agak letih jugak la dan hampir xder mase aku nak mengenangkan blog aku nih. so marilah kita bersama2 menyedekahkan AL-FATIHAH kepada uwan aku (jugak uwan kpd 'mem' brader halym) moga dgn pahala AL-FATIHAH itu boleh menyembuhkan penykit beliau & jugak memberikan kekuatan kepada beliau bagi menghadapi ujian drpd ALLAH s.wt.... AMIN.....

3 comments:

Anonymous said...

ha'ah... aku nampak ko aritu mmg sibuk... aritu masa kat spital aku nengok ko beciter kat akak (pangkat aper ntah, adik kakyong kot) punyer laa non stop ko citer kat akak tu... aku nengok akak tu spatah aram pon tak becakap... cumer mendengar jer ko citer ada 2jam stgh kot ko duk bckp ngan akak tu... laki dia langsung tadak ckp aper2... tu baru ksibukan kat spital... blom ksibukan tpt keje lgi... aper pon syabas utk ko yg bnyk nyampaikan maklumat... smoga uwan cepat semboh amin...

halym said...

ni siapa ni ? nama pon tak taruk..SPY gak ke?

waah...panjang lebar kritikan kau?

tapi biler aku tengok si BENJY anak pelakon Azean Urdawaty tu, aku teringat kat si ABOY ni..PR kau baguih..leh pi jauh..hehe

shahril adzmy said...

ler... aku hingatkan brader halym menyamar anonymous... adeh saper lak spy blog aku nih...

stakat nih aku tau 'sedara-mara' aku yg aktip dlm dunia 'pertenetan' nih 2-3 kerat jer... kalu tak brader lym kiter sure victorism neh...