Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 16, 2008

Dah sembuh

semalam, 15/05/2008 nenek aku yang aku dok panggil uwan telah dibenarkan pulang a.k.a discharge dari HKL selepas lebih kurang 14 hari dirawat. Alhamdullilah berkat doa keluarga & rakan2 semua & kuasa Allah s.w.t beliau sembuh walaupun tak la 100%...

tapi agak mengerikan la aku tgk bile hospital tuh dgn rase baik hatinyer memberikan beberapa bungkus ole2 untuk dibawak pulang sekali. kalau aku nengok pun xlarat siol. kire2 mau dekat 10 bijik pil ubatan2 yg nak kene telan. kalau sehari kene ambik 3 kali, dah 30 bijik pil yang masuk dalam perut... 'chacen2' dlm perut pun buleh bukak farmasi dalam usus woooo..

melihatkan bil semalam, agak buleh tahan la mahal nyer. yang paling 'kuang hajor' skali ader 1 item tuh dia caj untuk session physioterapi. ape kebende physioterapi yg diorang buat kalau setakat memimpin tangan uwan aku & berjalan sejauh beberape meter je.. aku pun bley buat... cesss sungguh tidak berpuas hati... tapi nak cakap byk pun xgune kan... bil tuh pun bukan aku yang bayar. huahahaha...

1 comment:

halym said...

Last aku pi melawat Selasa lepas sempat ler masuk kat HKL punya 1st class ward..hehe