Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 16, 2008

Tahniah Azahar Adzmy!!!

semalam (15/05/2008) jugak aku satu keluarga menerima 1 perkabaran gembira dari pantai timur. abang aku yang sulung yang aku dok panggil 'abang ala' telah mendapat anak beliau yang kedua.

seorang bayi perempuan seberat 3.5kg telah selamat dilahirkan di hospital kuala terengganu lebih kurang jam 8 malam tadi.

arakian nyer, aku pun mendapat anak buah aku yang kedua la... dan mak bapak aku pun mendapat cucu yang kedua nyer...

kepada baby yang belum mempunyai nama tuh aku nak ucapkan "WELCOME TO THE FAMILY" biarpun aku tau bukannyer dia paham pun maksud nyer.

3 comments:

halym said...

tahniah buat 'Ala'

hang biler lagik ?

shahril adzmy said...

ni tgh tunggu kot2 ader orang yang nak masuk meminang ler... huhu

halym said...

ader tak ko mimpi kena patuk ular?
kalo takde jgn mimpi ler..wakaka