Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 29, 2008

Kene makan ker ????


keratan akhbar nih aku dapat dari 'chain mail' bebudak opis aku hantar. kekadang aku heran gak aper xde keje ker diaorg nih dok rajin sangat meng 'foward'kan chain mail kat email aku. huh... makan gaji bute jer diaorang nih. opis mail aku nih untuk kerje bukan nak mengfowardkan 'chain mail' yg merepek dan lagi mengarut nih... huhu aku pun macam xder keje gak la meng'entry'kan dia dlm blog aku nih... hik..hik..hik ngate orang kunun aku pong 2X5 makan gaji bute...

berbalik kepada keratan akhbar diatas. aper dah xder mende lain ker nak makan.... ader ker bahan buangan di katekan berkhasiat... cess xbertamadun betol doktor yg buat kenyataan tuh. aku ingat aku nak belanjer doktor tuh makan 'taik idung aku masak kicap' nak tgk sanggup ker dier nak telan.

aper2 pun "KORANG PIKIR LA SENDIRI"

2 comments:

halym said...

kalau dah banyak sangat , sedekah kat orang yang sakit bisol

shahril adzmy said...

mmg banyak.. kalau sesape nak korek la sendirik... kire korek xcaj.