Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 2, 2008

Group Action Program (Part 1)

pada 28/06/2008 & 29/06/2008 yang lepas aku telah menyertai satu program yang diberi nama GROUP ACTION PROGRAM (G.A.P) program ini bertujuan untuk merapatkan hubungan diantara staff kat office aku nih. kat bos aku nak mengurangkan gap (jurang) dikalangan staff. Event bermula seawal jam 7.00pg dimana program tuh dimulakan dgn acara treasure hunt dr office aku ke pasir salak, perak.

peserta mendaftarkan diri

taklimat diberi sebelum bermula


tengah sebok memunggah barang masing2 ke dlm kereta

upacara flag off tepat jam 7.40pg oleh bos aku

menuju keluar dari opis aku

perjalanan treasure hunt sejauh 220km bermula dari subang jaya ke pasir salak resort.
seramai 50 orang peserta yang mengambil bahagian yang mane terdiri dari 9 buah kereta dan sebuah kereta marshall (yg nih xmasuk pertandingan... kereta tukang buat soalan.... jawapan pun ader dlm kereta nih... huhu)


salah sebuah kereta yang bertanding

nih pun lagik satu peserta

dalam soalan tuh jugak kami diminta untuk mendapatkan sebijik buah naga (dragon fruit)

yang nih pun nak beli dragon fruit jugak ker???

kenderaan yang berhenti untuk membeli dragon fruit

haha... aku dah beli buah naga... bukan sebijik tapi 2 bijik...

untuk acara treasure hunt tuh semua peserta dikehendaki untuk sampai ke pasir salak resort sebelum 2.30 ptg bersama jawapan yang complete dan harta karun yg diminta untuk di carik.

en marzuki antara peserta terawal yang tiba

mamat nih agak terlebih 'poyo' dengan cuba menayang kertas jawapan untuk diserahkan kepada urusetia. tah betol tah idak.... jawapan ko...

acara petang tuh diteruskan dgn aktiviti ceramah. bukan ceramah agama daa... tah ceramah aper tah.. aku pun buat xlayan jer... aper yang aku layan adalah mata aku yg dok nak tertutup jerk...

No comments: