Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 26, 2008

Unplanned Party

arakian nyer mungkin la agak lambat aku nak meng'apdate' blog aku nih. event nih agak ketingglan zaman la sket. ala kan aku ader post pasal birthday bapak aku arituh. kebetulan plak hari yang sama tuh jugak la mak long aku (yakni kakak sulong kepada bapak aku) yang menetap nun jauh di utara datang bersama anak dier yg sulung jg maner merangkap la jugak sepupu aku. so malam tuh secara 'underground' nyer aku pun mendapat la satu call dr anak mak long aku yg no 2. kira sepupu sepapat aku jugak ler tuh, ajak pi 'bersantap' di kedai pak cik aku yang kat putra jaya tuh. ala dulu aku pernah story pasal kedai nih. ni promote lagik skali la. nak tau pasal kedai tuh sila picit di 'sini'

so aku pun story la kat sepupu aku tuh yang ari tuh jatuh nyer jugak ari ulang tahun bapak aku. so akibat kecanggihan teknologi komunikasi, maka plan yang mula nyer 'underground' jer dah jadik besar2 besaran. so malam tuh akibat perancangan yang ala2 ter'kezut'. kitaorang berjaya mengumpol seramai 15 orang sanak saudara pi diner kat kedai 'pokcik' aku di putrajaya.



antara sanak sedaro yang hadir... tongah sabar menunggu nasik masing2.

haha... yang paling best nye, adela sepupu aku nih dier 'keroje' kat EDEN Catering. so dia ader la contact dgn 'chef daud'. diberitakan.... chef daud adelah orang yang bertanggungjawab membuat kek perkahwinan Siti Nurhaliza & Datuk K dulu. kek 7 tingkat ala2 KLCC bernilai hampir 15 ribu hengget tuh. so dgn usaha yang agak jitu, sepupu aku tadi pergi mendapatkan 1 cokelat kek yang aku rase kalau bagik kat aku, mau aku lahap kan ajer kek tuh sensorang

hehe... kalau brader hylm promote kek hidayah dier.. aku rase musti dia meleh air liur kalu tgk kek nih.. huhu


ni la ghope nyer 'besday boy'.... boy ker???

sessi tengah mem'balun' nasik & lauk pauk yg disediakan

tapi akibat chelsea nak datang malaysia nih kan... aku rase aku 'prektis' la memakan makanan macam frank lampard nih makan. sebab senang la nak dok semeja nanti.. nampak sedap tak???

so malam tuh kitaorang bersurai lebih kurang dekat2 11 malam. hehe... namo eh anak mithali kan... so malam tuh kira den la yang payung.. hehe


No comments: