Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 12, 2008

Outstation

waktu aku mencoretkan entry nih aku tgh berada kat sarawak... haha biase la kene keje... outstation ler. ader examination upgrading untuk staff kat sarawak nih. aku la yang terkene pi ke sarawak nih. tapi yang heran nyer aku xjugak di'upgrade' kan oleh bos aku plak..

ghope kunci bilik aku kat sarawak nih. by the way time nih kat sarawak ader Rainforest World Music Festival kat Perkampungan Kebudayaan Negeri Sarawak. so semua hotel penuh. maka dgn terpakse nyer la company aku mem'booking'kan aku hotel yg paling mahal rate dier kat sarawak nih.. Merdeka Palace Hotel & Suite. hotel nih terletak betul2 kat depan padang merdeka & berhampiran dgn kuching waterfront. huhu.. merase la aku dok hotel mahal... yang best nyer hotel nih WiFi dia free.. haha.. maklum la rate mahal xkan kene bayar plakkan... so aper lagik. aku pun meenggunakan sepenuh nyer la kemudahan tuh...

esok aku dah nak kene fly balik KL. flight aku pukul 5.30 petang. sebelum balik macam biase la 'shupping' dulu. banyak plak kiriman yang kene ku bawak balik...

No comments: